Lan
Sida 2 av 2 • Dela •
Sida 2 av 2 •
1, 2
Sv: Lan
Anders skrev:Du får ha datorn i baren.
K!

Anders PBT- Antal inlägg: 118
Registration date: 07-10-14

Anmälan till lanet!
Tänkte bara höra till vem man ska anmäla sig.. å vem som ska ha anmälningsavgiften (kassören??)
vi är ett par som tänte va me å spela
följande
RIckard 23
Joakim 20
mikael 20
Patrik 23
Jakob 13
Gustav 13
Anton 13
ev: någon mer
följande
RIckard 23
Joakim 20
mikael 20
Patrik 23
Jakob 13
Gustav 13
Anton 13
Rickard- Admin
- Antal inlägg: 57
Registration date: 07-10-12

Rickard skrev:Tänkte bara höra till vem man ska anmäla sig.. å vem som ska ha anmälningsavgiften (kassören??)
följande
RIckard 23
Joakim 20
mikael 20
Patrik 23
Jakob 13
Gustav 13
Anton 13
Du kan anmäla det till mig så håller jag koll på hur många platser som finns, du kan samla anmälningsavgiften från dina kompisar sedan kan du ge pengarna till kassören. du hade en 8 portars switch och jag en 16 portars, då kan vi vara maximalt 22 datorer om jag har räknat rätt.

Anders- Sekreterare
- Antal inlägg: 92

switch
ja hade en 8-portars 100/100 switch men den verkar vara borta
sorry
men ja ska se vad ja kan hitta bland mina kompisar
vad är de för hastighet på din 16 portare? har ju ett antal bredbands raoutrar kan andvända dem dock bara 4 portar i varje
men ja ska se vad ja kan hitta bland mina kompisar
vad är de för hastighet på din 16 portare? har ju ett antal bredbands raoutrar kan andvända dem dock bara 4 portar i varje
Rickard- Admin

Vilka spel.
Anders PBT skrev:Sååå vilka spel blir det nu då?
Jag gillar Generals och Counter Strike.

Anders- Sekreterare

Det var inte ett svar på frågan.... 
Ska vi bara ta med ett gäng spel och hoppas på det bästa eller?
I så fall tar jag med Medieval II Kingdoms, Rome Barbarian invasion, C&C (the first decade), Close Combat serien inkl Cross of Iron, Sebbe har nog Counter Strike installerat (äldre version), MOHA Breakthrough......
sen vete tusan jag har en massa strategispel men inte många som duger till LAN är jag rädd.
I så fall tar jag med Medieval II Kingdoms, Rome Barbarian invasion, C&C (the first decade), Close Combat serien inkl Cross of Iron, Sebbe har nog Counter Strike installerat (äldre version), MOHA Breakthrough......
sen vete tusan jag har en massa strategispel men inte många som duger till LAN är jag rädd.

Anders PBT- Antal inlägg: 118
Registration date: 07-10-14

Spel
Anders PBT skrev:Det var inte ett svar på frågan....
Jag har en counterstrike 1.6 som kan installeras på flera datorer och c&c generals som går på flera datorer. Rickard har kanske något spel.

Anders- Sekreterare

Trevligt lan ^^
Tackar för senast!
Detta får vi göra om i midvinter
får lägga upp en röstning vilka spel som ska spelas, å så kanske upp me en lapp på tollarps högstadie så vi får dit lite fler dator beroende ungdommar
Detta får vi göra om i midvinter
får lägga upp en röstning vilka spel som ska spelas, å så kanske upp me en lapp på tollarps högstadie så vi får dit lite fler dator beroende ungdommar

Rickard- Admin

Rickard skrev:Tackar för senast!
Detta får vi göra om i midvinter![]()
Ja det tycker jag att vi ska göra,det kan bli roligt med lite fler.

Anders- Sekreterare

Sida 2 av 2 •
1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum: strong>
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet